De inkoopafdeling van Koppert
Inkoop bij Koppert zorgt voor de tijdige inkoop van goederen en diensten tegen geschikte marktvoorwaarden, in de vereiste kwaliteit en in overeenstemming met de ethische, ecologische en sociale normen van onze organisatie. Wij geloven dat een strategische samenwerking met onze leveranciers kan bijdragen aan het algehele succes van Koppert.
Inkoopvoorwaarden
Op alle inkoopcontractencontracten die Koppert aangaat met haar leveranciers en opdrachtnemers zijn de inkoopvoorwaarden van Koppert van toepassing, tenzij dit schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Bedrijfsinformatie
Hieronder vindt u de volledige bedrijfsinformatie van Koppert.
-
Koppert BV Koppert BV Veilingweg 14
2651 BE Berkel en Rodenrijs
Nederland
Tel: +31 (0) 10 514 04 44
E-mail: info@koppert.nlPostadres:
Postbus 155
2650 AD Berkel en Rodenrijs
NederlandKvK nummer: 27216926
BTW nummer: NL003657061B01
Bank: Rabobank
Bank rekeningnummer: 3074.02.096
IBAN: NL42 RABO 0307 4020 96
BIC/SWIFT: RABONL2U -
Koppert Nederland BV Koppert Nederland BV Dit is de verkooporganisatie van Koppert B.V. in Nederland.
Veilingweg 14
2651 BE Berkel en Rodenrijs
Nederland
Tel: +31 (0) 10 514 04 44
E-mail: info@koppert.nlPostadres:
Postbus 155
2650 AD Berkel en Rodenrijs
NederlandKvK nummer: 72782579
BTW nummer: NL859234733B01
Bank: Rabobank
Bank rekeningnummer: 0333.7118.58
IBAN: NL60 RABO 0333 7118 58
BIC/SWIFT: RABONL2U
Facturering
Facturen dienen digitaal aangeleverd te worden. Om deze spoedig in behandeling te kunnen nemen, dienen deze de juiste tenaamstelling en informatie te bevatten. Wanneer aan onder genoemde factuurvereisten niet wordt voldaan, kan uw factuur niet in behandeling worden genomen en wordt deze teruggestuurd.
Aanleveren goederen
Bij Koppert hechten we veel waarde aan een georganiseerde en veilige ontvangst van goederen. Daarom vragen we onze leveranciers om de volgende richtlijnen te volgen. Hierbij vind je de afspraken, afleveradressen en openingstijden.