Categorie: Artikel
Publicatiedatum: januari 08, 2024

Nieuwe verpakkingsontwerpen voor Horiver assortiment vangplaten

Nieuwe verpakkingsontwerpen voor Horiver assortiment vangplaten

Na de succesvolle rebranding van onze natuurlijke vijanden, micro-organismen en bestuivingsproducten in de eerste helft van 2023, krijgt nu ons assortiment vangplaten een totale make-over. De vangplaten zijn op de markt verkrijgbaar onder het bekende merk Horiver.

Opvallend patroon   

Het nieuwe Horiver design heeft een opvallend patroon met een zoom-in effect, dat de vang- en controlefuncties van het product benadrukt. Het transparante bovenste gedeelte in de verpakking toont nu ook het ophangapparaat voor eenvoudige toepassing', zegt Product Manager Rick van der Pas. Dit ontwerp sluit perfect aan bij de positionering van Horiver in de markt, waarbij de nadruk ligt op de hoogste effectiviteit, gebruiksvriendelijkheid en uitgebreide prestaties. Omdat onze Rollertraps perfect in het vangplatenportfolio passen, zullen ze ook het Horiver-merk op de verpakking dragen.'

Horiver Rollertraps

Tot de veelgebruikte producten in het Horiver assortiment behoren vangplaten en Rollertraps. Horiver vangplaten maken het mogelijk om plagen in een vroeg stadium op te sporen en vervolgens biologisch aan te pakken. Dit voorkomt het onnodige gebruik van chemische middelen. Door regelmatig tellingen uit te voeren, wordt bovendien duidelijk wanneer plagen de kas binnenkomen, hoe ze zich ontwikkelen en wanneer een populatie haar hoogtepunt bereikt. Op deze manier is de teler beter voorbereid op potentiële bedreigingen. Rollertraps, kleverige linten die strategisch geplaatst worden in hot spots of gebieden met een hoge plaagdruk, vangen efficiënt een breed spectrum van plaaginsecten. Ons uitgebreide assortiment vangplaten is afgestemd op verschillende plagen en heeft plagen-specifieke kleuren voor een grotere werkzaamheid en bewezen resultaten.

Beschikbaarheid

Aangezien deze producten in de hele distributieketen op voorraad zijn, zal het daadwerkelijke uiterlijk van de producten in nieuwe (verpakkings)designs per markt verschillen.